2010年6月14日 星期一

SamSam奇妙冒險 -第一部- 廣州之旅

一早約了老豆同阿媽係粉嶺等,一齊坐火車向廣州出發~



坐了2個鐘頭既火車,一到步..老豆就一馬當先

但始終有一幕比我影底左,是“鐵漢柔情”~

之後行了300米路才到的士站


而這裡就是Andy的office了~, 還有我們帶上來比佢既野~




放底晒D野,隨之當然去攪掂個肚佢啦~ 今次我地去附近一間飯店 “小小餐廳”,D野食一般啦,但勝在1家人齊齊整整係到飲啤酒. :-)






醫飽個肚,Andy帶我地去行電腦街(其實係佢想去買野就真,說穿了 kuku)。當中令我吸引既係聯想的樂phone,之前聽過依部機既news,但沒有見過樣, 想像它是很山寨的。誰不知見到它的廣告牌同真機後,原來1D都唔土炮,仲令我想玩下..(可惜無試機),但我諗佢既功能係香港用唔到,所以先無係香港出發。






其實途中,媽子已經很累.. 但她仍然堅持陪我們走依到,走個到...一句都沒有說過累的(但我留意到...)。媽子的確很掛住這個弟弟啦~
買完野,我們就番去Andy的公司,在茶水間休息一陣。Andy話世杯決賽係依到睇架~記住佢先! :)


到了太陽落山~Andy就我地,就去了火車站附近食晚飯~,而最後我地係選擇了Pizzahut的~雖然不是地道小菜,但仍然好回味~ 仲記得媽子既絕技.. 能令大家一齊O咀既絕技XD



食完飯, Andy又帶我地由PoPark行去火車站~ , 這裡真係很多名商店,應有盡有。其實廣州都發展得好快(老豆說起碼無晒D煙產),不過它的行人路同交通,就真係超唔掂囉~而且一路你都唔會見到一個公安之類既生命体存在的~









最後,在Andy既安全護送之下,我們成功上了火車. (這個任務.. 會失敗的嗎?) 廣州之奇妙冒險 第一部 《完》

SamSam奇妙冒險

沒有留言: